LEGO Story Starter

Utolsó módosítás: 2017. május 16.

Hatékony eszköz az írástudás kialakításában és fejlesztésében Minden tanuló számára nehézséget jelent, méghozzá különböző típusú nehézséget jelenthet az írástudás elsajátítása. A LEGO Story Startert a világ legkülönbözőbb pontjain használják a tanárok arra, hogy segítsék a tanulókat az írástudás kialakításában.

A Cambridge-i Egyetem kutatsáai szerint a LEGO StoryStarter felhasználói körében megfigyelhetők voltak az alábbiak:

  • motiváció az íráshoz: azok a tanulók, akik részt vettek StoryStarter-projektben, kreatívabb történeteket írtak, mint azok a társaik, akik nem vettek részt
  • metakogníció: a kutatás feltárta a tanulók metakognitív készségeit – vagyis a gondolkodási folyamatok irányítását –, és kiderült, hogy a kutatásban részt vevő gyerekeknél javult ezen folyamatok tervezésének és irányításának képessége
  • kollaborativitás: a kutatás bebizonyította, hogy a résztvevő tanulók együttműködési képessége javult.

 

 

 

 

 

 

 

Tekintse meg a Médiainformatika Intézet videóit a 2017. április 7-én a Digitális Témahét keretén belül megrendezett LEGO Education-előadásokról: https://www.youtube.com/playlist?list=PLEcj-NxGCjMnvxcUR1hVOBtoEv_Ahtrs1

 

A csomag megrendelhatő a magyarországi forgalmazótól: www.hdidakt.hu


< Vissza